Tuotannot tarvitsevat brändätyn viihteen ymmärrystä.
Tuotannoissa ja tapahtumissa tarvitaan brändikohtaamisten suunnittelussa luovaa näkemystä, kipinöivää ideointia ja uutteraa sekä sitoutunutta tekemistä. Myynnin ja markkinoinnin ymmärryksestä puhumattakaan.
Brandenter tarjoaa sitoutussuunnitelua eli ulkoistettua tuotesijoittelun suunnittelijaa tuotantoihin, niiden suunnittelu- ja projektin johtotehtäviin. Brandenter toimii rahoituksen ja sponsoroinnin hankinnan sekä tapahtumatuotannon palveluksessa.
Tuotesijoittelusta tuotesitouttamiseen
Mitä on tuotesitoutus?
Vastikkeellisen tuen aktiiviset ulottuvuudet tuotannoissa. Passiivisesta viestin näkemisestä aktiiviseksi viestin näkymiseksi
- Tuotannon ulkopuoliset mahdollisuudet (sponsorointi ja vastike)
- Tuotannon sisäiset mahdollisuudet (sponsoroinnista tuotesijoitteluun)
- Tuotesijoittelusta (product placement) tuotesitouttamiseen (product involvement)
BRANDED ENTERTAINMENT (tuotemerkitty viihde, brändätty viihde)
Brandenter. Brändättyä viihdemarkkinointia.
www.knesa.fi/palvelut/brandenter/